Загальна кількість переглядів сторінки

середу, 2 серпня 2017 р.

Якби я був Порошенком.

       

          Всі постійно, Порошенко та Порошенко. А шо Порошенко? Ось я сів на табурет і почав  аналізувати.
          Якби в мене була відсутня совість, я був би Порошенком.
          Якби в мене були гени злодія-рецидивіста, я був би Порошенком.
          Якби я був брехуном, я був би Порошенком.
          Якби я народився без моралі, я був би Порошенком.
          Якби я дуже хотів красти, я був би Порошенком.
          Якби я хотів вбивати людей, я був би Порошенком.
          Якби я був лицеміром, я був би Порошенком.
          Якби я був демагогом, я був би Порошенком.
          Якби я був популістом(в розумінні Гройсмана), я був би Порошенком.
          Якби я був покидьком, я був би Порошенком.
          Якби я був мерзотою, я був би Порошенком.
          Якби я був нікчемою, я був би Порошенком.
          Якби я був кідалою, я був би Порошенком.
          Якби я був підлабузником, я був би Порошенком.
          Якби в мене були гени холуя, я був би Порошенком.
          Якби в мене були відсутні будь-які принципи, я був би Порошенком.
          Якби в мене була манія величі, я був би Порошенком.
          Якби я був підором по життю, я був би Порошенком.
          І ось він, момент істини.
          Якась жінка на Землі народжує дитину. Господь вкладає в цю дитину весь перерахований вище набір якостей у вигляді ДНК, хромосом та решти програмного забезпечення, необхідного для побудови відповідної особистості.
          І ось! Це я, Порошенко. Еталонний Порошенко! Ідеальний Порошенко!
          Я виліз з места, порвав та з'їв плаценту і почав озиратися, де це я опинився. Ага, Україна. Шо тут є? Так, нафта, газ, ліси, земля....земля! ух ти, яка крута земля! І гроші, гроші, гроші... Хто тут є, окрім мене? Українці якісь. А ну, спробую. Ей, українець, ось тобі кіло цукру, душу свою продаси? О, продав! Як чудово! Перспективи гарні!
          Ну що, почнемо. Я краду фабрику, краду завод, один, другий, створюю фірми, фірмочки, партію створюю, даа, це необхідно для влади. А де влада, там і гроші. Так, партнер Мертвечук виявився непорядним, відсунув мене від будь-якого впливу на партію. Нічого, створимо ще одну партію. Ось дядько начебто розумний, одразу видно, муділо та козел, Колян Азіров. Ось з ним і створю партію.  Назвемо так, - Партія регіонів. Ну чо, красива назва. О, а хто там такий популярний? Ющенко! Так, швиденько виходжу з партії регіонів та створюю нову партію ....хай буде "Солідарність" і вливаюся в його "Нашу Україну".
          Я вже давно біля влади, краду де тільки можна, кидаю всіх, кого можна. Але все обережно, не привертаючи до себе уваги. Я ж Порошенко!
          В мене вже є свій телеканал, я вже у владі, але ще не головний. І з'явилася одна проблема. Якась Тимошенко змогла розшифрувати мою ДНК і прочитати, хто я є насправді. Тепер хоче мене прибрати з влади, забрати все, що я вкрав та повернути українцям. Але ж я Порошенко! Щас скажу Ющенку, щоб звільнив її та кинув в тюрягу. Так, звільнив. Але в тюрягу кидати боїться. Ех, був би я Президентом!
          (Це я, автор. Все так, як і сталося, я нічого не пропустив? Ну продовжимо далі, в іпостасі Порошенка)
          Так, вибори, вибори. Тут 50 на 50. Або Тимошенко або Янукович. Тільки не Тимошенко, тоді мені буде кінець. Треба ставити на Януковича. Але втихую. Якщо переможе Тимошенко, щоб можна було під дурня закосити, я ж не підтримував Януковича, я в душі був за вас, Юлія Володимирівна. Але все минулося. Сталося так, як і планувалося. Підключив Ющенка. змінили закон, в ЦВК свої люди, фальсифікації пройшла на "ура", Янукович Президент, народ і не мявкнув. Класний народ тут. Дурні, як пробки, суцільні лохи та ватники, всі продаються за цукор та гречку.
          Я знов у владі. Власне, я звідти і не виходив. Посада убойная, дуже і дуже хлібна, міністр економіки. Ех, щас погуляю тут! Шепнув Януковичу, щоб кинув Тимошенко в тюрягу. Послухав! Ти бач, нормальний гандон, наш человек! От блін, Майдан.... І фото Тимошенко на ялинці. Да, засада може бути. Втік Янукович. Тимошенко вийшла з тюрми. Щось треба робити.
          Путін, Фірташ, Льовочкін, Кличко. Давайте хлопці, щось вирішувати будемо. Пропоную кинути хохлів. Я вже перевірив, лохі і вата, купуються-продаються на раз. Потрібні гроші. Я буду Президентом,  і вас не ображу. Потужна пропаганда, одинтур, АТО за тиждень, жити по-новому, махінації, фальсифікації, Підрахуй-2, шалена гебельсівщина та обгажування Тимошенко. Все! Клас! Хохловата купилася, Тимошенко пролетіла!
          Я Главний! Я Президент! Ай да Порошенко! Ай да підорюга!
          Все, все. Все моє. Гроші з Нацбанку на офшори, війна!, та це ж мати рідна! Краду, краду і краду!!! Постійний контакт з Путіним. Організовуємо котли, збиваємо хохляцкі літаки, мочимо хохлів по повній програмі. Кого на фронті, кого в тилу.
          Памагіте, дайте денех! О, дали! Всі. І МВФ, і ЄС, і Штати. Все в офшори, все в офшори. Блін, не встигаю рахунки відкривати.
          Так, тепер землю треба вкрасти. Тут трильйони доларів. Оце лафа прет! Але земля поки в планах. Вкрасти, потім продати і знов все в офшори.
          Потім всіх хохлів зібрати в одному місці. Щоб взяли з собою всі гроші, золото, діаманти, вопчим все цінне, і поскладали де я скажу. Половину хохлів в расход, інша половина хай  могили їм риє та ховає, я продаю цю дебільну країну Путіну, а сам в Іспанію.
          Так, повертаюся назад, в себе. Дуже важко моделювати таке відстойне дерьмо, яким є Порошенко, коли сам не маєш всього того, що я перелічив на початку. Підсвідомість то моя залишається. Але ось спробував. Можливо десь з хронологією схибив, можливо не всі "подвиги" Порошенка описав. Але не це важливо, важливий контекст, беграунд персонажа, який має таки якості. Людина, яка їх має, просто приречена бути Порошенком. В здоровому суспільстві така людина давно була би ізольована від цього суспільства і не мала би на нього ніякого впливу. Тим більше, не стояла би начолі такого суспільства, такої держави.
          То хто нам лікар? З кого питати? Хто винний? Порошенко чи ми? Ґа? Ми ж все бачили. Бачили весь "трудовий" шлях цієї тварі, бачили, як він крав, як займався на різних посадах корупцією та крадіжками. Все відбувалося на наших очах. В українців що, дівоча пам'ять? І Тимошенко попереджала. Вже другий раз. Ладно з Януковичем лоханулися, але Господь дав нам другий шанс. То що, ми зовсім дебіли? Це космічних розмірів тупість, чи ми людське сміття на Землі, яке не здатне захистити а ні себе, а ні свою землю, яке немає а ні гідності, а ні честі і яке не гідне мати свою державу?
          Порошенко нас ще не збирав, як планує зробити в кінці свого перебування в нашій країні. То може почнемо ворушитися? Чи будемо чекати, коли він збере нас як баранів і пустить під ніж?
          Хоча...можна і почекати. Років так з 300. Поки не з'явиться новий Хмельницький, чи новий Бандера, чи Петлюра, чи нова Тимошенко....
       
          

Немає коментарів:

Дописати коментар