Загальна кількість переглядів сторінки

неділю, 26 червня 2011 р.

Юля. Мій погляд.Частина друга.

                          Так, як бачите. це друга частина. Перша,тут

                          На початку трішки емоцій. Мабуть всі знають, що Землю населяють люди. За статевими ознаками вони діляться на чоловіків та жінок. Задля можливості продовжувати людській рід, кожен чоловік шукає собі жінку, а жінка, чоловіка. І щоб сподобатися один одному, кожній з цих статей Бог дав відповідні інструменти, і закріпив їх на рівні інстінкту. Не буду казати, які інструменти дав Бог чоловікам, скажу, що дав жінкам.
                          А жінкам він дав, перш за все, красу. І в її інстинктах, заклав непереборне бажання, цю красу вдосконалювати. Для цього існують різні засоби. Помади, зачіски, сукні, сережки, каблучки, та всього не перерахуєш. І це вже наше право, чоловіків, оцінювати, як вона, жінка, скористалася, вміло, чи не вміло, цими засобами, та інструментами.
                          Але, у нас, чоловіків, нема ніякого права засуджувати, тицяти пальцем, та обсмоктувати, як базарні баби, коли жінка, на рівні інстинкту, намагається робити саму себе все красивішою та красивішою. Для того, щоб сподобатися. нам, чоловікам. Хай, якщо вона і витрачає на це, всі наявні гроши.
                          Саме це відбувається по відношенню до Юлії Тимошенко. Я розумію, що декого мордує ненависть до цієї жінки. Але, мужики, не будьте схожими на тих мудаків, та двох прошмандовок, що на цьому малюнку! Яка, бля... ваша справа (це я звертаюся до тих, хто впізнав і себе, в тих образах, що на малюнку), що вона носить??? Від якої фірми в неї сукня.
                          Але я чудово розумію, що стать тут ні до чого. Це мої емоції. А насправді це політика. І не просто брудна політика, це політика злобних невігласів, тупих крадіїв, фашистів комуняцкого розливу.
                          Справа в тому, що до Юлі нема за що причепитися. Вона ніколи не користувалася державними дачами, не користувалася пільгами, не користувалася своїм високим рангом державного службовця. Навіть автомобіль, на якому вона їздила, не був з державного гаражу.
                          І тому вся ця шушера, для її приниження обрала жіночи прикраси та одяг. Мовляв, народ, дивись, ти ходиш у драній "кохті" ще виробництва СиРиСиРи, а Юля ходить у "Луі Вітоні".І хто це каже? Мудак в страусових черевиках! Мандавошка Терезія, яка сама обвішана з ног до голови діамантами та тими ж Луі Вітонами! Або ця метелка ! Але на відміну від цієї погані, яка заробляла на життя стукачеством, грабунком на вулицях людей, Юля займалася бізнесом. А як в наший країні займатися бізнесом та бути підприємцем, я думаю не потрібно розповідати. До підприємців в мене питань нема. В мене питання до тих найнятих народом чиновників, частина яких зображені на малюнку. Це вони змушують бізнесменів платити хабарі, відкати, відкупні.
                         І ці мудозвони, хабарникі, корупционери нагло, без натяку на сором, не червоніючи, звинувачують Юлію Тимошенко в тому, що вона купує за свої, зароблені, гроши, те що вона хоче, і - "ату її!!!", носить все це. В той час, коли вони купують те саме, в сотні разів в більший кількості, і на додачу на крадені у держави гроши! Дайте кулемет, я цих скажених тварин нагодую свинцем!!!

                         Так, з емоціями все. Продовжу свої думки. Ще раз наголошую, думки обивателя. В мене нема цифр, протоколів, актів. Я той, хто дивиться, що відбувається, намагається аналізувати, робити висновки, і потім, озброєний цими висновками, йде на виборчу дільницю, або бере зброю до своїх рук. Для захисту себе, своїх прав, для захисту держави.

                        Пару слів хочу сказати ще про один, як кажуть, "пальцем в небо", закід до Тимошенко. Дуже часто я чую такий вислів, - "в неї була вся влада, чому вона нічого не зробила?" Ця теза також має походження від цієї владної камарільї. Дехто з опозиційних політиків також є її ретранслятором, переслідуючи свої, дрібні, політично-меркантильні цілі.І багато українців потрапляють на цей гачок.
                        Я вже втомився нагадувати, яка, начебто "вся" влада була у Юлі.І зараз хочу вдатися до пояснень на рівні дитини. На малюнках. Ось дивіться, я зробив такий малюнок. На ньому відобразив основні владні установи, через які проводяться та втілюються в життя всі рішення. Якщо над ними нема контролю, то нічого не можна зробити.
                        Тут, на малюнку, я використав обличчя Юлії Тимошенко в тих установах, які контролюваля вона, ну і відповідно решту контролювали ці два брата-акробата. Чи то окремо, чи то злившися в екстазі





                        Маю надію, що все тут зрозуміло. Хочу тільки додати, що міністерства були розподілені в коаліції 50/50. І це при тому, що фракція БЮТ була вдвічі більшою, ніж НУНС. Але ця домовленість була досягнута перед виборами, і як бачите, Юля дотрималася свого слова. Да, митницю ще забув. Це Юля контролювала.
                        Так, скажить мені будь ласка, критикани та горлопани, як в такій ситуації можна було щось робити?Звісно, ні про які реформи не могла йти і мова. Можливо хтось вже забув, на додачу до цього розкладу, хочу нагадати, що в той час у всьому світі відбувалася величезна фінансова криза.
                        Пам'ятаєте, що робили ці два мудака? Все було пущено в хід. Саботаж, діскредітація, брехня, власне все з брудного арсеналу обгажування людини, яка заважала цій солодкій парочці безконтрольно розкрадати бюджет та майно країни.
                        Але, Юля вистояла. І країну втримала. Так що вона поганого зробила? Чи зараз краще??? Блін!!!

                        Так, я ж хотів написати, що я думаю про газовий контракт, та про ПРіБЮТ. Але бачу, що замітка виходить дуже довга, не для блога.

                        Тому, вибачте, але буде ще третя частина

5 коментарів:

  1. Петре, дуже наглядно виклав. Так тримати!

    ВідповістиВидалити
  2. Петя! Я дуже вдячна Тобі за те, що ти, як і я, коней на переправі не міняєш. Дуже правдиво ти все виклав, за що я Тобі дуже вдячна. Маю надію на те, що Господь не полишить Україну і допоможе нам вистояти проти банди двох вітьків.вітьки пишу з маленької літери так, як не вважаю що вони заслуговують на більше. Хто це писав, я думаю ти я так здогадався, тому підписуюсь анонім. Дякую Тобі за чудовий матеріал. Слава Україні!

    ВідповістиВидалити
  3. Хотелось бы разъяснений.
    Я не возражаю против основного тезиса этого текста: пока что никто не может ничего указать такого, о чем можэно было бы сказать: вот, это укарала ЮВТ. Все остальное - трепня на уровне Богословской. Это правда. И потому нужно защитить ЮТ как самого серьезного оппонента ВЯ на сегодня. ТОже правда.

    НО есть вопрос к автору по поводу заглавия всего Блога: "Україні українську владу": какую именно власть он согласен назвать украинской (хотел бы заметить, что в моих глазах законно и ЧЕСТНО избранный президентом ВЯ и есть украинская власть ибо на момент выборов именно он пользовался наибольшей поддержкой у ГРАЖДАН УКРАИНЫ)

    И пока мы все не осознаем, что убрать его можно лишь объединившись, в том числе со значительной частью электората самого ВЯ, до тех пор он может править нами, не заморачиваясь нашими мнениями.
    Вот хотелось бы мнение автора прочесть - именно по этому поводу: как он себе представляет оттеснение ПР и ВЯ от власти в Украине

    http://trim-c.livejournal.com/

    ВідповістиВидалити
  4. Пану Турову.
    Перший абзац вітаю. Це і мої думки.
    Другий абзац. Стосовно назви блога. Я міг би зараз перейти на банальні фрази, на кшталт "сприяти відродженню рідної мови, вивчати в школах справжню історію України, захищати українські інтереси...", ну і так далі. Але спробую простіше пояснити свою думку. Як Ви думаєте, в Польщі яка влада? Мабуть польська, так? У Франції яка? Аналогічно, французська. У Швеції, яка? Шведська, нема сумніву. Нарешті в Китаї, яка? Таки китайська. Ось і я хочу, щоб, коли запитають в того ж поляка, француза, шведа, китайця,а яка влада в Україні, вони відповіли так само, як і я відповідаю про їхню владу. Що влада в Україні, українська. І в це поняття вкладаються і ті банальні істини, про які я згадав на початку.
    Стосовно обраного Президента. Так, він був законним Президентом. До того часу, як не змінив неконституційним шляхом Конституцію. Після цього він став узурпатором. Ось - http://www.youtube.com/watch?v=zdzTgrIvues&feature=channel_video_title
    Ну і третій абзац. Тут вже все важче та складніше. Нема сумніву, що треба об'єднуватися. Але навколо чого? Якщо навколо того, щоб скинути Януковича та всю цю шоблу, так це півсправи, навіть менше. А ось що далі? На цю тему можна розмовляти дуже довго.
    І, як я уявляю відсторонення від влади цієї камарільї. Не знаю, як. Але точно знаю, що ця гоп-компанія не віддасть владу, так, як це було в 2004 році. Вони зайшли вже так далеко, що розуміють, якщо віддадуть владу, то їм прямий шлях на нари.Так що, будуть стріляти і буде кров.

    ВідповістиВидалити
  5. Патріот України ТимошенкоЮ.В вистояла як герой свого народу.

    ВідповістиВидалити