Загальна кількість переглядів сторінки

середу, 5 жовтня 2016 р.

"Тролесфера" або "Шедевр від Мінстеця"

          Читали - http://texty.org.ua/d/fb-trolls/ ?
          Там і я є. Да.))))
          Ета ж нада! Я, який ніхто, а на мене 30-ти тищна армія Мінстеця влаштувала полювання та встановлює різні там капкани.
          А ви кажете! Хоча, я і сам не вірив, що одна людина може щось змінити. Але ж ось, вся кондитерська рать, плигнувши на своїх могутніх Росинантів, понеслася на мене в атаку. Зарубати хочуть. Мабуть я, один, став їм поперек їхнього шляху. Або, як мінімум, поперек горла.
          Ну, власне, не тільки на мене. Там і ще є "кремлівські агенти". Але я їх не знаю, хай вони самі за себе пишуть.
          То ж пані та панове, коли вам втирають, що ви, один, нічого не зможете змінити, плюньте тим, хто це каже, в рожу. А це каже Пеця Ліпецький-Офшоренко(в миру Порошенко). Ось йому і плюньте. І хоч він каже це завуальовано, приховано, в 25-му кадрі та зі своїх ЗМІ через своїх підгодованих шоколадом журнашлюшек, експердів, блохерів, але ви все рівно реально плюньте в його рожу. Звідти все дерьмо суне, які б він сльозливі та патріотичні декларації не виголошував. Das ist хамелеон.
          А змінити ви можете! Ще й як можете! Мільйони ж не одразу мільйонами стають, мільйони з одиниць складаються.
          Якщо ви бачите, що Порошенко корупціонер, то так і кажіть. Всі, як один.Тим скоріше він опиниться на кічі. Якщо ви бачите, що Гройсман болван та невіглас, то так і кажіть. Всі, як один. Тим скоріше він повернеться на свій вінницький ринок. Якщо ви бачите, що ця їхня шобла розкрадає нашу країну, то так і кажіть. Всі, як один. Вони ж наше і у нас крадуть.
          Повернемося до цієї титанічної та фундаментальної праці, до "Тролесфери".
          Над нею працювали Надія Романенко, Ярина Михайлишин, Павло Солодько, Орест Зог. Так там написано. А хто вони? Де можна почитати їхні труди? Чи не упріли вони, тиняючись по чужих акаунтах та по різних групах?
          Одна цікава деталь. Це видатне дослідження з'явилося вчора. І саме вчора мене заблокували на Фейсбук.
          Ось мій акаунт - https://www.facebook.com/banderivez
          А ось та сама група "Імпічмент Порошенку", яка за діаграмою цього "дослідження", знаходиться на першому місці по активності -https://www.facebook.com/groups/impichmentporochenku/
          Да, так мене вчора ФБ заблокував. Ну ми знаємо, як це відбувається. Мінстець організовує масове надсилання скарг своїми ботами, і там вже автомат реагує. В будь-якому разі той матеріал з трьох фраз, за який мене заблокували, абсолютно не суперечить політиці ФБ.
          І одразу пішов розгін цієї "Тролесфери". Він з'явився і в групі, і на моїй стіні, під моїми постами, в коментах. Ніде відповісти я не можу, бо заблокований. Мабуть розрахунок на те, що поки я буду заблокований, то весь цей бред спрацює, як собі запланувал Мінстець, а коли я вийду з бану, то вже пізно буде троліти цю Тролесферу. Ну це так вони думають. ))) Але читати то я можу, і бачу
 що  пишуть друзі і решта користувачів. І переважна більшість не купилася на цю муйню. Більшість сміється з неї. Абсурдність та упередженість цього "дослідження" просто ріже око. Чітко простежується тенденція захисту Порошенка, ні слова про порохоботів, якіх просто цілі тучі швендяють по мережі, по групах та по постах, які критичні до Порошенка. Тобто, Мінстець отримав команду від Порошенка зачищати мережу. Ну-ну...)))
          Щодо мене, як видатного троля.)
          Так, іноді я тролю. Тролю корупціонерів, крадіїв, тролю кремлівських холуїв, тролю журнашлюх, карамельних блохерів, тролю порохоботів, корисних ідіотів тролю. Короче, тролю всіляку нечість. І не вважаю, що в мене це гарно виходить. Але, тим не менш, всі вони, починаючи від зачуханого Сері Кончити, закінчуючи монументальним офшорником Порошенко, всі вони заховалися від мене за ігнором, забанили мене. Проти звинувачення в такому тролінге я не заперечую. Більше того, радий з того, що пістони, які я встромляю в зад цим огидним персонажам, досягають своєї мети...)))
          А взагалі-то, тролінг, хоч і корисний та потрібний щодо шобли Порошенко, знаходиться в мене на ...надцятому місці. Головним своїм внеском в знищення олігархічно-кремлівської Системи, яка ось вже 25 років знущається над країною, над українцями я вважаю фотожаби. Насамперед я фотошопер. Хоч і аматор.
          Чотири роки я робив фотожаби на Януковича та його банду, і ось вже більше двох років роблю на Порошенка та його банду. Все, що я робив, можна подивитися на моїй сторінці в ФБ, в розділі "Фото".
          Наприклад, всім відомий Мінстець -



          Або всім нам відомий Пеця Ліпецкій-Офшоренко -





          Також Пеціна камарілья -



          Кореш Пецін, Вован Путькін, куди ж без нього -





          І руцкій мір, ага -



          Вопчим, багато фотожаб зробив. Більше тисячі.
          Так шо, тролінг Пеціного збіговиська та адміністрування в групі, в мене на другому плані.
          Да, щодо адміністрування. Там, в "Тролесфере", ця когорта "дослідників" намагається привязати мене до того, до чого я не маю жодного відношення.
          Ось дивіться, що вони пишуть -
          "Колега-адмін Чайки «Зеновій Шепітько» теж активно коментить проти Порошенка і його оточення. Ось коментар про те, що донька Гройсмана навчається в Лондоні: «Жидок молодець, хай гоі мруть на війні і в злиднях, а воровсько-жидовська еліта живе цивилізовано… Дограєтесь»."
          Можливо цей Шепітько також є адміном десь, я не знаю. Але тут головне в тому, що вони ставлять в одному реченні моє прізвище та вислови "жидок", "гої", "воровсько-жидовська еліта". Тобто, непомітно зв'язують мене з антисемітизмом. Мабуть для того, щоб в разі, якщо я не припиню критикувати Порошенка, спробувати повісити на мене саме антисемітизм, а не те, що я не мовчу і не даю їм спокійно спати після їхніх "праведних", воровських трудів.
          Це той гнилий капкан, про який я на початку написав.
          То я хочу звернутися до авторів цього тролесферного творіння. Ей, паскуди, перед вами мій акаунт. Знайдіть там хоч один мій антисемітській пост! Знайдіть мій хоч один комент, де би я вжив визначенн "жид"! Чуєте, ви, моральні уроди!? Ще раз, ось ці - Надія Романенко, Ярина Михайлишин, Павло Солодько, Орест Зог. Скажіть, а мати рідну ви продасте за карамельку з барського, Пеці Порошенка, столу, ґа?
          І щодо троля, якій в 80% є автоматом. До тих же авторів. Спитайте у СБУ, вони вже навідувалися до мене. Вони знають, що я жива людина. Звичайна людина. Без крадених мільярдів, як у Порошенка, без стирених грантів. як у різних там шабуніних, і без мільйонів від підставних діджеек, як у продажного Сері Кончити.
          Так, ну все, насточортіло вже цю тему розкладати по поличках. Будуть якісь запитання, пишіть в коментах. На ФБ зустрінемося через 7 днів, коли бан закінчиться.
          Да, щодо спільноти "Імпічмент Порошенку". Порохоботи, спамери, провокатори, ви там не розслабляйтеся, все під контролем...)))

Немає коментарів:

Дописати коментар