Загальна кількість переглядів сторінки

суботу, 16 квітня 2016 р.

Чому Саакашвілі так оскаженів у Шустера?


          Я вчора не дивився Саакашвілі. Моя свідомість та моє виховання не витримують знущання цього неврастеніка над психікою людей.
          А ось таки подивився. З за чого ж там весь цей сир-бор відбувся.
          Ну, з Червоненко все зрозуміло. Покидьок та українофоб.
          І те, що він там нахвалював Гройсмана, ("дайте йому попрацювати", обов'язкове кліше від олігархів), це зрозуміло, одна шайка-лейка.
          Але чого ж взбеленився Міха?
          Червоненко запитав в нього, що це робиться в Одесі. Що це за фонд, який курує Саакашвілі, і який збирає гроші. Голова цього фонду, який-то Нітшенідзе, подає документи на повернення ПДВ на 100 млн грн. Документи з різних гламурних бутиків, Луі Вітон та решта. 
          Що це таке?
          Потім сказав, що митницею керує не Марушевська, а знов який-то Тугочі Мамука. Саме він заправляє митницею і вирішує всі питання. В тому числі займається і корупцією.
          Власне, я вже не раз чув, що Саакашвлі перетягнув в Одесу цілу кодлу яких-то мутних персонажів з Грузії.
          Мені, власне. теж цікаво було почути. що скаже на це Саакашвілі.
          Натомість почався який-то жах. Той самий жах з воплями та плюванням слиною, який я не можу слухати та бачити.
          Замість того, щоб пояснити, що відбувається в Одесі. хто ці люди і що вони роблять, Саакашвілі почав поносити Червоненка на чому світ стоїть, з усіма мислимими і немислимими епітетами та образами.
          Але нам не треба роз'яснювати, хто такий Червоненко. В тому ж Китаї чи Сингапурі його давно би вже розстріляли. Особисто я хотів почути про тих персонажів про яких говорив Червоненко.
          А за них, Міха ні гу-гу. 
          Коли людина уникає відповіді, та починає істерику в стилі "сам дурак", то для мене це означає, що ця людина щось приховує.
          Ну а потім взагалі кіно почалося. Червоненко підскочив та пішов до Міхі. Міха почав перелякано кричати Савіку, який менше його в два рази, - "Уберіте його, уберіте!!!" )))) І коли закінчив цей свій безумний спіч, швиденько ноги в руки та дав деру зі студії. Незрозуміло чому, це ж він облаяв на чому світ стоїть Червоненка, і це Червоненко повинен був би образитися та піти. То виходить, що Міха просто засцяв...)))
          Ой, кіно і німці. 
          Але саме прикре. те що українці знов ведуться на черговий лохотрон, знов клюють на дешеву облуду, яку їм продає Саакашвілі, на ці його пустопорожні верещання, вирячені очі та махання руками в усі боки.

Немає коментарів:

Дописати коментар