Загальна кількість переглядів сторінки

неділю, 22 липня 2012 р.

Не зайві заходи безпеки

                                Я, взагалі, унікальна людина. До всіх моїх чеснот, як то.....є-є-є....ну, та Бог з ними, я скромна людина... сьогодні в мене з'явилася ще одна. Я гуманіст. Це сталося раптово. Якісь невідомі сили, змусили мене турбуватися за людство. Ну, все людство, я поки що не потягну, то вирішив почати з нашого, українського сегменту землян.
                                А в нас, як Ви знаєте, суспільство ділиться на дві частини. На прогресивну, та, яка вважає Україну своєю домівкою, до якої належу і я, і яка є більшою частиною. І на регресивну, це ті, хто застряг у совку, п'ята колона, манкурти, колаборанти, комунякі, бандюки, та інші нещасні(це, данина гуманізму), соціальні надбудови громадянського фундаменту країни. Ця частина за чисельністю є меншою, але шкоди для країни, робить ще багато.
                                І ось в середині цієї регресивної частини, в результаті багаторічної мутації вивівся невідомий досі світовій науці, фрукт. Який, овощ. Назвали його Ананас. А якщо Ви пересунете свій погляд на декілька рядків вгору, і побачите, з кого складається ця регресивна частина, то можете уявити, яка потвора з'явилася в нашій країні.
                                І все би нічого, можна було би цю потвору ізолювати, щоб вона не мала змоги вбивати, грабувати, гвалтувати, але в результаті певних демократичних процесів, вона отримала можливість впливати на життя країни, та кожного її мешканця. На додачу до цього, бувши правоохоронні органи нашої країни, які і до того нас особливо не охороняли, а зараз, цей мутант, перетворив їх на свою особисту охорону. І ці органи, з правоохоронних перетворилися на бандитів.
                                Ну, і ось цей Ананас, отримавши цю можливість впливу, почав бурну діяльність. Ця діяльність вкладається в одне визначення - грабунок. Грабунок всіх, і вся. Почав він беспосередньо з держави. Пограбувавши державу, він взявся за громадян. Саме цікаве, що спочатку він почав грабувати ту, свою рідну, з якої він мутував, частину суспільства. А потім і прогресивну частину нашого суспільства довів до зубожіння. І в решті-решт, він почав турбувати схожих на себе потвор, також, з цієї регресивної частини, але дуже багатих. Які і зробили його тим, ким він є.
                                В результаті цієї його діяльності, вся країна зненавиділа Ананаса. Але, це йому ніяк би не загрожувало, якби він не зачепив, в грабунському угарі, тих багатих потвор. Так, весь народ, бажає йому смерті, каже на нього різні негарні слова, але далі цього він не піде. Реально, народ, що з прогресивної, що з регресивої частин суспільства,  йому нічого не зробить. Причин тому багато, не буду зараз переказувати.
                                А ось, ці його друзякі в минулому, багаті потвори, яким Ананас добряче наступив на хвіст, та дуже сильно зменшив їхні прибутки, можуть на нього дуже сильно розлютитися(за всіма ознаками, це вже сталося), і не мудруючи лукаво, просто його грохнути. Тим більше, що вони в цьому дуже великі специ.
                               Я вже не кажу, про відомого мольфара, який передбачив, що десь в 2013 році(хай буде похибка, плюс-мінус півроку), Ананаса вб'ють. І цей час вже наближається. 
                               Тому, ситуація виглядає так, що Ананас зараз, по суті, сидить на бомбі -

                     
                               Ну, і ось потихеньку наближаємося до квінтесенції цього, мого послання. Якщо Ви ще пам'ятаєте, я днями став гуманістом. А це важливо. Справа в тому, що Ананаса оточують тільки близькі до його мутаційної парадигми люди. З тієї, регресної частини. Якби зі мною не сталася ця біда, місія гуманіста, то мені було би по барабану. А так, я змущений турбуватися і за них. Запитаєте, чому? А тому що, якщо вб'ють Ананаса, то можуть постраждати і ті люди, хто в той час буде поряд.

                               Тому, я хочу зробити наступне попередження.

                               1. Звертаюся до моїх антагоністів з регресивної частини суспільства, простих людей. Невідомо, як вб'ють Ананаса. Це може бути бомба, можуть стрілецьку зброю використати, але треба пам'ятати, що якщо Ви опинитеся поряд з Ананасом, то можете також постраждати. Якщо Вас будуть запрошувати, або силою примушувати йти на заходи, де буде присутній Ананас, відмовляйтеся під будь-яким приводом. Тим більше не пускайте туди своїх дітей.
                               2. Також звертаюся до чиновників всіх рівнів. Хоча ніякої симпатії до них в мене нема. Але ж, я, зараз гуманіст, якщо Ви пам'ятаєте. Чиновники! Не приходьте на наради, та інши заходи з участю Ананаса. Не літайте разом з ним в літаках, та його гелікоптері. В іншому разі, у Вас велика вірогідність загинути разом з ним.
                               3. Те саме стосується і журналістів. Не беріть в Ананаса інтерв'ю, не приходьте на його прес-конференції. Невідомо, який спосіб ліквідації Ананаса оберуть скривджені ним багатії-потвори. Ви можете загинути.

                               І ось вона, квінтесенція мого заклику -

                               Люди! Тримайтеся подалі від Ананаса! Ви можете загинути!


1 коментар: