Загальна кількість переглядів сторінки

понеділок, 20 червня 2016 р.

Петя, Вова і автокефалія.


          На тому тижні, 16 червня, Рада проголосувала постанову про " ЗВЕРНЕННЯ Верховної Ради України до Його Всесвятості Варфоломія, Архієпископа Константинополя і Нового Риму, Вселенського Патріарха щодо надання автокефалії Православній Церкві в Україні".
          О, думаю, клас, молодці!
          А зараз також думаю, але вже трішки по іншому.
          Тому що з'являються деякі запитання.
          Я вже давно читав, як який-то Констатинопольській чин, що займається порядком денним Собору, сказав, що українське питання не буде розглядатися на Соборі.
          А таке звернення треба було робити до того, як цей чин про це сказав.
          Але його не було.
          Тепер дивимося, хто проголосував. А проголосували, окрім українських фракцій, фракції БПП та Народного фронту. А ці фракції, як ми вже знаємо, голосують по свистку Порошенка. Виходить він дав команду.
          Проголосували за два дні до початку Собора.
          А стосовно Порошенка ми знаємо, що той і не пукне без дозволу Путькіна. Я вже мовчу, що Пеця не має ніякого відношення до нашої, української церкви. Він парафіянин Моськовського патріархату ФСБ і вірно служить Гундяеву.
          То мабуть весь цей час, до 16 червня, Порошенко убалтував Путькіна. щоб той дав дозвіл зробити таке звернення. А навіщо це йому? Вірне запитання. Всі ми знаємо, що Порошенко знаходиться в глибокій задниці, його рейтинг в межах статистичної похибки. Треба його якось піднімати. А піднімати рейтинг Порошенко може тільки брехнею про свою турботу за Україну, про свій суперпатріотизм. Звісно, його вже нічим не піднімеш, але Пеця так думає. Ну хай думає.
          Звісно він переконував свого кореша Путькіна, що це питання Собор розглядати не буде, тому ніяких психологічних травм Вова не отримає. Натомість його рейтинг підніметься. що харашо і Пеці і Вові. Але не тільки ми, і Путькін знає, що Пеця брехло Всесвітнє, тому він сам перепровіряв інформацію про відмову Собору розглядати українське питання. І ось, коли сам впевнився, то тоді і дозволив Пеці Порошенку прийняти цю постанову.
          То який висновок з цього всього?
          А висновок такий, що українське питання таки не буде розглядатися і ніхто автокефалію нашій церкві давати не буде.
          А Пеця скаже, ну що ж, вибачте, я зробив все що міг. То вже попи підсунули Україні свиню. А я патріот, я хароший, давайте, піднімайте мені рейтинг.
          Звісно, я хотів би помилитися, але всі ці думки, які я виклав, не дають підстав для оптимізму.

Немає коментарів:

Дописати коментар