Загальна кількість переглядів сторінки

четвер, 11 лютого 2016 р.

Граблі від Рошен-2



          Так, це продовження. Початок ось тут - Граблі від Рошен


          Ми зупинилися на тому, що Порошенко добром вовлек Міху в свою орбіту і Міха ступив на цей слизький, терністий шлях свого героїчного зростання в якості соломки для Пеці Порошенка, на яку він плюхнеться в разі свого несподіваного фіаско.
          Отже, все йде за планом цих двох державних мужиков. Міха з яростю продовжує гнобити корупціонерів, які заважають Порошенку самолічно корупціонерити по всій Україні та  тшательно обходить всі гострі кути, що колють його патрона Пецю. Робить вигляд, що він не знає Порошенка, не знає, хто це, як він виглядає, і що він в очі його ніколи не бачив. 
          Лохі продовжують падати в обмороки от щастя, созерчаючи Міхуевий облік та ловити своїми вухами всі  Міхуеви заповеді.
          А оскільки собитія в Україні і у Порошенка котяться і котяться под уклон, то Пеці доводиться постійно тримати палець на їхньому пульсі та давати направо і наліво всевозможние команди.
          І ось він поставив Міху перед собою і сказав -
          - Здорово, чучело!
          - Здоровенькі були, Петр Алексеевіч!!- упругім, командірським тенором відповів Міха.
          - Ти, білять, чо, забил? Будеш говоріть, когда я разрешу. І што ето за фамільярность, "здоровенькі були"? Я тебе что, етнічний украинец? Кстаті, тут ти молодец, правільний і устойчівий  курс взял. Нам не нужни етнічние українци во власті. Ихнее место возла параши. А нам нужни отверженние ...самоотверженние герої другіх національностей, которие непоняти в своих странах і которие хотят, что-би Украина стала их страной. Молодец, Міха! Можеш уже ковирять дирочку под медаль.
            Так, а теперь будем план планіровать. Настал тот решающій міг, когда із тебя нада делать мою жертву. Галімую...да что ти будеш делать...гонімую жертву моево режима, таксать. Ти правільно делаеш, что держиш дістанцію от меня подальше. Тепер будем тебя інтенсівно преследовать. Что-би етнічние украінскіе лохі полюбілі тебя еще сільнее і страстнее.
            Только вот нужно решить, за что тебя решительно преследовать по нашому европейському законодательству.
            Так, что у тебя там....тиріш деньгі, которие я виделіл тебе с Бюджета...откат за аеропорт...організовал трафік наркоти...какое-то мутево з етім центром...откати с таможні...
          У Міхі опустілась челюсть нізко і очі сталі круглимі-круглимі.
          - А откуда ви знаете все ето, Петр Алексеевіч?? Я ж ні с кем контакт не держал.
          - Не твое собачье дело, откуда я знаю. Да. Знаю. Но все ето не подходіт. Резонанс может ударіть і по мне.
            Вот тут есть одін гнілой момент із твоіх путешествій на фронт. Месяц тому, ти настучал нашему другу Путіну, что....
          - Он не мой друг, Петр Алексеевіч!
          - Ладно, ладно, не твой...мой друг. Да, так ти настучал ему про коордінати наших позіцій на фронте.
          - Ну я ета...не спеціально. Я ж для нашего общего дела, для піару. Мне по барабану еті коородінати. Зато все лохі увіделі как ми...как я болею за воінов. У меня рейтінг сделал увеліченіе. Ето ж хорошо!?
          - Хорошо, хорошо. Но ми етот епізод іспользуем в нашей нужде. Потому-что он малозаметний з крімінальних позіцій. І потом, лохам пофуй, что ідет война, і что там проісходіт. Внезапно откроем на тебя дело по етому вопросу. Лисенко про него скажет. Можеш его за ето матюкамі проклінать. І меня можеш вспомніть. Только мяхко-мяхко. Что, мол, Лисенко подставляєт нашого безупречного та правдівого, антікорупціонного Президента Порошенка. А я ему сделаю замечаніє.
          - А как же дело? Меня посадят?
          - Да хто тебя посадіт! Ти ж Міха! Мой последовательний член команди  і мой скритний агент в стаде лохов! Посадіть тебя могу только я. А мне ето пока не нада. Ну а дело пусть розследуют. Не сільно, я дам команду. А тебя, боти з Мінстеця, будут отмазивать на Фейсбук,  адвокатов я тебе дам лутших, в телеке будеш постоянно торчать, доказивать что у тебя билі хорошие побужденія і ти сделал сортіри бойцам.
            Но ето не главное, главное то, что ти будеш смотреться, как протівнік моему злодейському режиму, таксать, в связі с чем лохі должни полюбіть тебя еще інтенсівней. Потому-что я тебя гоняю і преследую. І оні начнут тебя жалеть і іскренне любіть. Ето должно позітівно отразітся на твоем рейтінге. Что нам і нада.
            Понял всю конструкцію?
          - Понял, Петр Алексеевіч. Ви геній! Я блекну перед вамі.Я пріложусь, можна?
          - Можна.
          І Порошенко простягнув Міхе свою лапку.

          Ось так почався наступний етап лохотрону для будущіх виборів від Пеці Порошенка.

p.s. А чо вони всі під кітайців косять? Подивіться на фото. Спочатку Ганька Хервам, тепер Пеця з Міхою. В Кітай зібралися перебазіроваться, чі що?

Немає коментарів:

Дописати коментар