Загальна кількість переглядів сторінки

неділю, 31 січня 2016 р.

Вбивці в Мінську


          Я не можу зрозуміти. я в страшному сні, чи все це насправді відбувається?
          Вбивця Порошенко створив междусобойчик вбивць, які в Мінську розмірковують, що робити з Україною, що робити з нами.
          І той же вбивця Порошенко, наголошує, що цим вбивцям альтернативи нема.
          Ум за розум заходить.
          Як в цьому жаху жити?
          Використовуючи бренд "Україна", бренд "Майдан", бренд "Слава Україні-Героям слава" нашою країною заволоділи вбивці, мародери, грабіжники, крадії, корупціонери, новітні сталіни та гітлери, новітні мугаби та аміни, новітні пол поти та червоні кхмери, які діють від нашого імені.
          Від мого імені!!!!
          Скажіть мені, що це просто страшний сон, і я зараз прокинуся в холодному поту, перехрещуся, вигляну у вікно, а там моя Україна, там українці, а не ватники, там поліція, яка захищає нас, а не бандитів та тітушек, там українська влада, яка працює на нас, українців, там український Президент, який захищає Україну, а не торгує нею та не є холуєм Путькіна.
          Скажіть, а.....?

Немає коментарів:

Дописати коментар