Загальна кількість переглядів сторінки

пʼятницю, 29 січня 2016 р.

8-річна абіда Міхі.



          Вот!
          Нарешті!
          Ось воно!
          Дочекалися!
          Всі були в очікування, ну коли ж. ну коли ж!
          І нарешті він почав.
          Всі гадали, ну навіщо це Пеця Порошенко так стремітельно впхнув Міху в нашу політику, надав йому у володіння цілу область і ніяк не реагував на всі його вибрики.
          Тепер зрозуміло, Міха, це його таємна зброя проти Тимошенко, це скелет в засідці, це останній пецін патрон.
          І ось Пеця загнав цей патрон в барабан, і Міха почав.
          Він видав свою страшну таємницю. Виявляється всі ці роки з 2008-го, він перебував в психічно-ображеному стані, в зв'язку з тим, що Тимошенко хіхікала, коли він жував свою краватку.
          І ніяк не міг це забути.
          Ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха....
          Це я зараз ригочу.
          А ось як тоді риготав:
          Ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха....
          Ідентично.
          Але це не означає, що я тоді підтримував Вову Хуйла. Це не означає, що я погоджувався з нападом Хуйла на Грузію.
          Це означає, що я риготав з того, що Міха жує краватку.І все. Не більше, не менше.
          Це я тепер ригочу з нього, як з неврастеника, гастролера, афериста, клоуна. А тоді я всього цього не знав. Тоді я риготав, тому що він жував краватку.
          Впевнений, не я один сміявся з цього епізоду. Тисячі людей сміялися.
          А Міха задаіл злобу тільки на Тимошенко. І ця злоба його мордує ось вже вісім років.
          Це ж треба. Це якась дівчинка з шляхетного пасійону. Обідчивая.
          Так ти не жуй краватку, і з тебе ніхто не буде сміятися.
          Це що, злочин якійсь, - сміятися?
          Здається цей Пецін патрон холостий.)))
          Після всіх цих Міхуевих спектаклів, гасання по країні з фейковим Хфорумом, плювання слиною на ток-шоу, ще й вилізти в телевізор та почати плакати, що його абідела Тимошенко, це апофеоз ідіотизму, дурості та невігластва.
          І цього клоуна ще хтось сватає в Прем'єри, чи, борони Господь, в Президенти?? Та він і на статус звичайного мужика не тягне.
          Да, пролетів і тут Пеця. З таким домкратом авторитета собі не піднімеш....)))

Немає коментарів:

Дописати коментар