Загальна кількість переглядів сторінки

неділю, 14 жовтня 2012 р.

Обличчя(Face, Gesicht, лицо) Кличка.

Журналістка Народставитьпитаннявлоб, з інтернет-газети "Було-не-було", зустрілася з лідером партії "Удар" Віталієм Кличко, і взяла в нього інтерв'ю. Ось воно, до Вашої уваги.

- Здравствуйте, Віталій!
- Здравствуйте, рад Вас видеть!
- Якщо Ви не проти, ми будемо розмовляти державною мовою.
- Так, я очень даже не протів...не проти.
- Добре, і ще одне, Ви не проти, якщо будуть гострі запитання? Навіть дуже гострі....
- Ні, давайте всі...
- Добре, спочатку питання, що стосується Вас особисто, Вашого родоводу.
- У Вас українське прізвище, і дід Ваш був українцем, а ось у Вас, вже мало що залишилося українського. Ким Ви себе вважаєте? Ваш батько, галахічний еврей, мама, руськая. Зрозуміло, коли трапляється така каша у родоводі, людина сама визначає, хто вона. То Ви визначилися, хто Ви?
- Я гражд...громадянин України, громадянин своєї країни. Какой вопрос Ви задаете?
- Я запитую не про громадянство, я запитую про етнічну приналежність. Давайте не так. Ви вважаєте себе українським боксером чи якимось іншим?
- Ні в коем случае не европеоід побив.. виграв у негра. Я одну таку річ хочу сказати, не треба Кличка перекрашувати в якісь кольори..я підтримую демократичні цінності...
- До чого тут демократичні цінності, я про національність запитала. Таке враження, що Ви або не зрозуміли питання, або боїтеся сказати, що Ви українець, єврей  чи хтось інший. Добре, наступне запитання.
- В одному інтерв'ю Ви образили всіх українців, назвавши героїв, які воювали та гинули за звільнення України, фашистами. Можливо, Ви не знаєте, що ці люди боролися проти окупантів, будь-то німці чи руськіе. Якщо і правда не знаєте, то навіщо ображаєте цілу націю?
- Я не так сказав, я сказав, що всі, хто надел фашистську форму, той пофарбував себе в той колір, в який пофарбував.
- Вибачте, я повторюся. Ви і правда не знаєте, що в УПА був свій, власний однострій? Німецьку форму носили вояки дивізії "Галичина". Але, це ні про що не говорить. За цією аналогією Ви і Штірліца можете зробити фашистом.
- Ні, ну Штірліц одягнув цю форму, щоб боротися за звільнення своєї країни, тоді Радянського Союзу....
- Так само і українці одягли однострій дивізії "Галичина", щоб боротися за звільнення України.
- Ну там ето...Познер...я йому....він....е-е-е...я не хочу ізобретать велосіпед...
- Вигадувати велосипед...
- Ну да....
- На один боксерській поєдинок в Києві, вірніше, в Броварах, Ви запросили Кадирова. Я вже не кажу, що цю людину не приймають в цивілізованих країнах, тому що, він звичайний бандит, а до того ж від нього були відверто антиукраїнські висловлювання на кшталт того, що України, як країни, не повинно бути на мапі світу. Ви що, підтримуєте таки його погляди?
- З цього приводу я не даю коментарі.
- Я знаю, але як розуміти цю відмову? Я більше схиляюся до того, що ця відмова є підтвердженням Вашої прихильності до таких висловлювань Кадирова. Зайве тому підтвердження Ваш останній бій, який Ви провели в Москві. Не в Україні. Цим Ви, в чергове образили українців. Тільки не кажіть мені, що Вам не дозволила влада провести його в Україні. Ми не на мітингу, і я не легковірний, а обізнаний виборець. І не тільки цей факт. Таких фактів багато. Наприклад, Ви голосували в Київраді за перейменування вулиці Мазепи, на догоду моськовським попам...і ще багато Ваших "подвигів", всі не перерахуєш.
- Я люблю Україну....з 84 року живу в країні...Україні...ну і ето...я....
- До речі, Віталію, я раніше з захопленням очікувала Ваших боїв, а зараз, дивлячись на них, я сміюся. І не тільки я, дуже багато моїх знайомих. Ви не боксуєте, Ви тікаєте від сутичок. Професійний бокс, це, перш за все видовище, шоу. Зрозуміло, що це Ваш заробіток, але так відноситися до своїх шанувальників неприпустимо. Таким чином Ви їх всіх невдовзі розгубите.
- Професійний бокс, це великий та складний організм. Щоб залишитися на його вершині, треба докласти багато зусиль. І я не хочу ізобретати велосіпед...
- Вигадувати...
- Да, вигадувати велосіпед...
- А Ваш бій з Чісорою. Після того, як він ударив Вас на зважуванні та плюнув в обличчя Вашому брату, я думала, що Ви розмажете його по підлозі. Але нічого не сталося...Ви так само продовжували уникати справжнього бою. Більше того, побачивши Вас біля Українського дому, під час відомих подій, в оточенні восьми охоронців(навіть Яценюк був там без охоронців), та ломающего комедію перед камерами, Ви дуже сильно упали в моїх очах.

- В мене склалося враження, що Ви, пробачте, боягуз. І боягуз цинічний. Не знаю, яка у Вас мета, але задля її досягнення Ви використовуєте брудні засоби. Чому Ви так дієте? Адже в першу чергу це шкодить особисто Вам.
- Не знаю, що Ви бачили, але, мені на самом деле тоді, потрапив газ в очі.
- Можливо, але якщо той же Тягнибок був у вирі подій, то тому є і фото-і відео підтвердження. У Вас же, окрім цього посміховиська, більше нічого нема. Добре, давайте вже до політики.
- Давайте.
- Віталію, Вас можна сміло назвати політиком-невдахою. В свій час, в 2002 році, Ви були на підтанцовках у свого друга, Бакая, агітували за нього, як за кандидата в депутати. Це не допомогло Бакаю. Потім, вже Ви особисто, очолили список ПРП-Пора на виборах в Раду. І там пролетіли. Два рази балотувалися на пост мера Києва, знов фіаско. Зараз Ви купили партію "Нова країна", перейменували її в УДАР, і знов рветеся в політику. Навіщо вона Вам? Вам замало грошей? Ви же не політик.
- Дякую за Вашу запитання. Я хочу змінити країну.Я був в багатьох країнах, бачив, як живуть люди, і ми можемо не колись у майбутньому побудувати цивілізовану країну, а зараз.
- А чому Ви вирішили, що саме Ви повинні змінити Україну? Ви не знаєте історію України, Ви не шануєте її героїв, Ви надаєте перевагу аудиторії окупаційної країни для своїх боїв, ніж, власне,  аудиторії України. Більше того, щоб бути справжнім політиком, треба пройти довгий шлях. Від рядового члена партії до визнаної особистості, як членами партії, так і громадянами країни. А поки що, складається враження, що Ви банально шукаєте собі тепле містечко на спортивній пенсії. Купили партію, призначили самі себе її начальником і зараз рветеся до головного, доступу до бюджету України. Ви нічим не відрізняєтеся від тих же комуняк та бандитів.
- Ну чому, я вже довгий час працюю в Київраді. Є досвід.
- А що Ви там зробили? Окрім потурання моськовськім попам? Єдине, що в мене залишилося в пам'яті, так це безліч гучних заяв, що Ви подаєте в суд на те, чи інше рішення Київради. Або на Черновецького. Всі ці Ваші подання регулярно закінчувалися великим пшиком. Коли Ви з'являєтеся на якомусь заході, організованому громадою, кияни вже скандують - "Прийшов, засвітився та пішов".
- У нас є мета і ми наполегливо йдемо до неї. Ми побудували потужну команду і вже маємо гарні результати. Здаватися ми не збираємося.
- А які результати? Ті, що здобуті ось таким чином?


- І те, що Ви, разом з Наталею Королевською, яка своєю "мрією" вже задовбала всю країну, харчуєтеся з однієї стайні, видно неозброєним оком.


- Для людей, які уважно слідкують за політичним життя в Україні, не секрет, що Ви є проект влади. У вас чудові відносини з Януковичем. Порядна людина ніколи не опуститься до  холуйських, принизливих привітань з подарунками рецидивісту Хаму. Ви, не гидуєте цим. За моїми спостереженнями, у Вас тісні стосунки з Сашей-стоматологом, який в пограбування країни вже починає перевершувати батька.

Вітя та Віталя. Все путем.
- Це дивно, але Ви, майже клон Януковича. Янукович грабував людей на вулицях, в туалетах, Ви займалися в свій час рекетом. Янукович займався крадіжками на підприємствах, де працював, у Вас також були якісь махінації з квартирами спільно з київською владою та Бакаєм, якій займав різні державні посади. Янукович туп, як валенок, і Ви також не відрізняєтеся могутнім інтелектом. Янукович купив собі звання профессора, і Ви також купили собі ступень доктора(що його, що Вашу дисертації, ніхто не бачив). Гидко цитувати Герман, але коли вона сказала, що Ви нагадуєте їй Януковича в молодості, то я з нею погоджуюся. Едине, що поки що не співпадає, так це те, що Ви ще не сиділи в тюрмі, як Янукович. І це все люди бачать. Так, за Вас проголосують люди, які не цікавляться політикою(просто бренд Кличко тут спрацює), недалекі люди, просто лохі. Але це ненадійний контингент. Як Ви збираєтеся розширювати свою електоральну базу?
- Я впевнений, що політики повинні відстоювати інтереси всіх регіонів і чути кожного....
- Десь я вже це чула....
- Що саме?
- Чути кожного...
- Ось я кажу. У нас багато питань, які політики використовують для того, щоб підняти окремий рейтинг, популяризацію у якійсь групі, зачіпають болючі проблеми, які розколюють Україну, додаючи собі авторитету у будь-якому середовище.Такі питання, це питання минулого.
- До речі, а скажіть, будь ласка, чому у Вас нічого не вийшло з Гриценком? Чому Ви не об'єдналися?
- Ну, Гриценко не захотів приєднуватися до нас доти, доки ми не позбудемося тушек та кримінала в партії та в списку.
- Ну, і.....?
- Що, "ну, і...?"
- Спростування...
- Яке спростування?
- Зрозуміло...я ж кажу, що за інтелектом, Ви і Янукович, сіамські близнюки....
- Це добре, чи погано?
- Хай виборці вирішують. В мене до Вас наступне запитання. Весь цивілізований світ встав на захист Юлії Тимошенко. Всі безумовно визнають, що це політичні переслідування. Ви, за Вашими словами, прагнете до цього самого, цивілізованого світу. Але, в цьому хорі цивілізації, Вашого голосу не чути.Ви ніколи не приходили на ці ганебні судилища, які влаштував Янукович, щоб хоч би своєю присутністю підтримати Юлію Тимошенко. Більше того, Ви навіть опустилися до заяв, що Тимошенко знаходиться за ґратами заслужено.


- Віталію, Ви хоч усвідомлюєте, що ця маленька жінка, одна протистоїть банді садистів, мародерів, ґвалтівників та крадіїв? Всі Ваші перемоги над величезними мужиками не варті бою, який дає Юлія Тимошенко цій зграї покидьків. Ви як боєць, в порівнянні з Юлею, пігмей, клоп, воша. І з такою своєю гнилою позицією Ви розраховуєте на довіру та повагу виборців, громадян України?
- Не можу зрозуміти, це Ви хаміте мені, чи намагаєтеся образити....
- Так, пане Кличко, Ви не зрозумієте...не зрозумієте, що я кажу Вам елементарні речі, без дотримання яких з Вами не те що розмовляти, з Вами вітатися не будуть в тому самому цивілізованому суспільстві, яке Ви, начебто ставите собі за мету, побудувати і в Україні.
- Ну добре, давайте закінчувати.
- Так, закінчуємо. На останок в мене до Вас буде прохання. Віталію, будь ласка, не виступайте перед людьми. Я навіть не маю на увазі інтерв'ю, які Ви даєте журналістам, наприклад ось це -Ляльководів за Віталієм Кличком немає , там постраждав тільки Портніков, який слухаючи Вас та намагаючись втриматися від сміху, мабуть заробив собі пупкову грижу. Я маю на увазі ось такі зустрічі, і особливо з дітьми, як в даному випадку -


- Це діти. Своїм невіглаством, своєю неосвіченістю, своєю неграмотністю, Ви наносите їм травму. Ви ламаєте їхній психотип. В них може скластися враження, що такі люди, як Ви, і є справжні політики. В нас і так зараз дорвалися до влади бездарі, покидьки, клептомани, а якщо і Ви внесете свою лепту, то тоді на Україні можна ставити хрест. Дякую Вам. До побачення.
- Дякую і Вам. До побачення.


p.s.Звісно, це не справжнє інтерв'ю. Це глибока, прискіплива аналітика, відформатована під інтерв'ю. Хоча в ній присутні і оригінальні висловлювання пана Кличка з усіма стилістичними та орфографічними особливостями. Призначення цієї аналітики полягає в тому, щоб прочитавши та намотавши її на вуса, громадяни України сіли на канапу, подумали думу, і тільки після цього пішли на виборчу дільницю робити свій вибір. Вибір для своєї країни. Вибір для своїх дітей. Безпомилковий вибір.

Немає коментарів:

Дописати коментар