Загальна кількість переглядів сторінки

середу, 10 жовтня 2012 р.

Брехня синюшної кодли


          Можливо Ви, якщо не бачили, так чули, рекламу голубих пі муздаболів, як помаранчева влада начебто керувала п'ять років країною.По-перше, що таке помаранчева влада? Помаранчевий колір був у Дрища. А що таке Дрищ? Це крадіжка ним, цим самим Дрищом, у нас, справжніх власників, Межигір'я, та передача з рук, його, Дрища, в руки майбутнього володаря золотого унітаза,  Підораса Ананаса. Виходить, до помаранчевого кольору додалося лайно і він перетворився в голубий. Ним досі і є.
          ПРдуни! Чому цю правду не кажете?
          Хоча, зрозуміло, що ви, козли безрогіе, не Дрища маєте на увазі. Він ваш. Як і ви, весь в лайні.Ви маєте на увазі Юлю. До якої вам, як до неба. Вона за гратами, а ви досі всцикаєтеся від переляку при згадці її імені. Ходите зі взводами охоронців. Власне, Юля не стала би ганятися за такою швалью. Це у вас вже дах починає їхати. Один одного починаєте боятися. Ну і нас звісно, народ. І вірно робите.
          Але я не про це. Так що ж ви брешете, що Юля була п'ять років при владі?
          Я навмисно зробив цю таблицю великою, і літери з цифрами також великими. Щоб не крутили своїм смердючим носом, та не розповідали. що у вас одні окуляри на всіх, і ви нічого не бачите. Дивіться... 

          Тільки Юлія Тимошенко варта того, щоб написати повністю її прізвище та ім'я по-батькові. Я би написав як треба і Еханура з Ананасом, але це все ж таки документ, тому вистачить і прізвищ.
          І це я ще мовчу, що у Юлі не було більшості, завдяки вашому помаранчевому козлу Дрищу. Мовчу яка влада була в неї в Кабміні, де половиною його складу керував той самий голубий Дрищ.
          Багато ще чого можна згадати, але мета цього мого поста була показати, скільки насправді часу була Юля при владі. Додам тільки, відносної влади. Але, і цією, обмеженою владою, вона змогла розпорядитися в сотні разів краще, ніж це ви, мудачье синежопоє, робите зараз. Хоча, що я кажу, ви не розпоряджаєтеся владою, ви тупо та беспредельно грабуєте країну, грабуєте народ.
          Ви хоч озирніться назад. Там до вас піздец підкрадається, дуже величезний....

2 коментарі:

  1. www.solomchenko.com.ua теж цікавий та креативний ресурс! могли б обмінятися дружніми силкими.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можна. Мій банер справа вверху, над анімашкою.Все ніколи код приліпити. Правда, він величенькій, можливо у Вас не стане. А де Ваш банер?

      Видалити